PAKEJ PERKAHWINAN SHOOT & BURN 2017

April 25, 2017




Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Bagi mereka yang akan melangkah ke jinjang pelamin dan masih mencari photographer yang bersesuaian,,, pihak kami di Mohd Racd Photography ada menyediakan pakej terbaik bagi mereka yang sentiasa menjaga keperluan dan kehendak mereka di dalam memastikan perjalanan majlis berbahagia mereka nanti dapat berjalan lancar.

Lagi klik... disini

Pakej ini adalah pakej basic yang ada kami sediakan. Pakej ini akan merangkumi Majlis Akad Nikah + Majlis Bersanding dan seterusnya sesi Outdoors.  Kenapa ianya Pakej Promosi yang terbaik dan terendah kerana jarang-jarang sekali anda akan melihat pakej promosi seperti ini. Selalunya dengan harga begini anda akan diberikan 'coverage' untuk 1 majlis sahaja. Samada 'coverage' untuk majlis Akad Nikah dan percuma sesi Post Wedding ATAU 'coverage' untuk majlis bersanding dan percuma sesi outdoors. Tetapi dengan tempoh masa yang terhad ini kami di Mohd Racd Photography telah menyediakan pakej basic yang terbaik ini hanya untuk anda yang memerlukan kesempurnaan di dalam penghasilan gambar tetapi dengan harga yang mampu milik.

DAN....

Bukan itu sahaja.... Yup bukan sahaja kami cover untuk ketiga-tiga majlis.. dengan PAKEJ PROMOSI ini juga kami ingin menawarkan 2 lagi item yang sangat-sangat berbaloi untuk tidak dilepaskan oleh anda. Jika anda 'locked date' pada tempoh ini.. anda akan disertakan dengan 1 x POSTER PRINT bersaiz 12" x 18" beserta sebuah DVD yang mempunyai kulit cover custom design mengandungi semua gambar-gambar anda yang telah kami rakamkan disepanjang majlis anda nanti.

Yesss!!!!!!! betul... dengan harga mampu milik ini anda akan menerima kesemua pakej ini segera. Jadikan hari bahagia anda itu mampu dikenang sehingga ke anak cucu anda nanti melalui gambar-gambar yang kami rakamkan nanti.

TERHAD!!!!! memang terhad sebab kami tidak akan mengambil 2 pasangan pengantin berbeza pada hari yang sama tetapi tempat yang berlainan. Ini adalah untuk menjamin agar setiap gambar yang dirakankan oleh kami dijamin kualitinya setiap pelanggan kami akan berasa puas dan berbaloi dengan pelaburan yang diberikan terhadap kami. Setiap sen duit anda adalah bernilai buat kami...

Jangan TUNGGU lagi kerana pakej ini bukan lah selalu kami tawarkan. Jika anda bertuah mungkin anda adalah diantara pelanggan VVIP kami yang akan kami pastikan setiap moment dan detik bahagia anda dirakamkan sebaiknya...

Jika anda ingin bertanya lebih lanjut berkaitan pakej ini atau mana-mana pakej yang ada kami tawarkan sila Whatsapp kami dengan menulis 'PAKEJ TERBAIK" ke nombor ini 018-246 1947..

atau boleh terus tekan di link ini sahaja untuk bersembang dengan kami


Hanya yang terbaik untuk anda..

- Capturing the best moment -



You Might Also Like

0 comments